cinta yang utama adalah cinta kepada Allah...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 2 May 2014

coretan pagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Tajuk post aku ni sebenarnya memang takde kena mengena pun dengan post yang aku nak tulis ni. Tapi disebabkan memang aku tak gheti and tak tau nak letak tajuk ape untuk post ni, so aku pun main tibai aje. 

Jam sekarang menunjukkan pukul 5 pagi and guess what, aku masih segar bugar di depan laptop tanpa perasaan mangantuk secuit pun. dan disebabkan buffering yang terlampau lama sebab internet macam siput je sekarang, so tetiba tergerak hati nak menaip. 

first of all, korang pernah rase tak macam terpinggir dan dipinggirkan oleh kawan2? sekarang aku macam marasai perasaan tu. sebab kawan2 aku pun jarang nak contact aku dah walau kawan macam mana baik pun time sekolah dulu. Dekat wassap pun dah tak aktif macam awal2 tahun, kat facebook pun hambar aje. Dekat twitter plak, aku syok sendiri la tweet2 merapu. such a crappy life. huhu.... hambar je aku rase. Pastu ajak pergi pesta buku pun, tak reply ape2 lagi. Last2 aku buat keputusan tak nak pergi KLIBF. Boleh je nak pergi sorang2 tapi nanti cam bosan pulak. takpelah, nanti pergi Popular or MPH je nak beli buku2 semua. Pastu tadi pun aq dah off phone aku. Malas nak tau pasal benda2 yang nanti aku jugak yang stress. Ah, alangkah bestnya hidup macam time sekola rendah dulu. takde gadjet yang buat aq addict. time sekolah rendah dulu aku cuma banyak baca komik, baca novel harry potter, buat homework, pastu kalau bosan sangat baru mesej2 dengan kawan. tapi time tu mahal kot sekali mesej je dah 7 sen. Tapi sekarang, tiap seminit belek phone, bukak facebook, tweet memanjang, macam pfftt. So untuk masa sekarang, aku akan off phone.

Then, dalam hujung bulan ni insyaAllah, aku akan menyambung pelajaran tapi tak tahu la course ape and dekat mana. tapi masalahnya, aku macam takde feel nak masuk ke new phase on my life. macam serba tak kena je. Mungkin sesetengah orang macam excited giler kot nak masuk U, matriks sebab macam dah besar kan, bebas pulak tu. Tapi aku seriously semua perasaan teruja bagai tu aku tak rase lagi. Rasa hambar je. 

One more thing, sekarang aku tengah melayan drama korea yang bertajuk emergency couple. sumpah best gila. sebab dia macam life kat hospital tau. tengok camne doctor2 kat situ bertugas. Seriously aku cakap, memang BEST. Nanti kalau korang ada masa lapang try2 la usha cite tu ekk. okay, samapi sini jelah coretan pagi aku. dah nak masuk subuh. 

BYE!


No comments:

Post a Comment